آموزش و سرگرمی و تبلیغ

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

محتوای کرنر استون چیست؟

سه شنبه 19 اسفند 1399
  • نویسنده :
  • بازدید : 114 مشاهده

هنگامی که از شما می خواهند خودتان را به صورت کامل معرفی نمایید، شما چه پاسخی به آن ها می دهید؟ قطعا شما بهترین خصوصیات ذاتی خودتان را که دوست دارید دیگران در مورد آن بدانند، بیان می کنید. در بازاریابی و تبلیغات، محتوای کرنر استون بر اساس چنین سناریویی پیاده سازی می شود و بسیار دارای اهمیت می باشد. در واقع با مقالات بنیاد محتوا، به مردم درباره نوع کسب و کار خود و حتی سوالاتی که مردم در ذهن خود دارند، پاسخ می دهید.

محتوای کرنر استون، یک مفهوم جدید نیست. در واقع، یک استراتژی کلیدی است که گوگل توسط آن می تواند بهترین محتوا با بیشترین کلمات کلیدی را از بین محتواهای دیگر سایت تشخیص دهد. نوشتن محتوای کرنر استون (cornerstone content) یک راهی برای سایت های تازه تاسیس و نوپا است که بتوانند برای رشد رتبه خود و در سبقت گرفتن از رقبا موفق تر عمل نمایند. کرنر استون، بسیار مناسب برای وب سایت هایی است که تمایل زیادی به کسب رتبه در گوگل و برندینگ شدن دارند، می باشد. در این مقاله درباره موضوعاتی چون کرنر استون چیست؟ چرا مقاله بنیاد محتوا برای سئو دارای اهمیت است؟ ساختار لینک دادن به مقالات بنیادی چگونه است؟ و از همه مهمتر اینکه یک محتوای cornerstone، چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد؟ آیا با یواست می توان مقاله بنیاد محتوا را مشخص نمود؟ و… صحبت خواهیم کرد.

شاید این مقالات برای شما مفید باشد:

خدمات سئو

محتوای کرنر استون (cornerstone content) چیست؟

محتوای کرنر استون، مهمترین قسمت از یک برند یا یک وب سایت است که دارای ارزش بسیار می باشد. این نوع محتواها زیرساختی برای افزایش ترافیک و ورودی سایت و آگاهی از برند به حساب می آیند. منظور از این حرف این است که مقالات شاخص، منعکس کننده یک بیزینس، فراهم آوردن جایگاه اول، افزایش اعتبار و اعتماد به صنعت و همچنین افزایش impression (دیده شدن سایت در نتایج جستجو) و غیره است. مطالب بنیادی، می توانند در بالای قیف فروش قرار گیرند، اما نباید انتظار داشته باشید که تعداد زیادی از آن مقالات بازدید بسیار یا فروش زیاد داشته باشند.

محتوای کرنر استون یا مقالات بنیادی، می توانند مهمترین صفحات یک وب سایت مانند صفحه اصلی، درباره ما و یا صفحه تماس با ما را تشریح نمایند. در یک سایت بهتر است که سه تا 5 مقاله مهم در بین مقالات دیگر را که تمایل دارید کاربران آن ها را ببینند، به عنوان یک محتوای اصلی یا محتوای شاخص در نظر بگیرید. قبل از مشخص کردن مقاله بنیاد محتوا، باید به تحقیق کلمات کلیدی بپردازید و ببینید که تمایل دارید با چه کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل باشید. بعد از مشخص کردن کلمات هدف، حالا نوبت به نوشتن محتوای کرنر اشتون یا سنگ بنا می رسد. نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که ” به هیچ عنوان کلمات هدف را برای مقالات و پست های دیگر خود به کار نبرید”.

هنگامی که شروع به نوشتن مقالات مختلف می کنید، در صورت مرتبط بودن با مقالات بنیاد محتوا، حتما از لینک سازی داخلی استفاده نمایید. منظور از internal links این است که کلمه هدف مقاله را که با موضوع مقاله بنیاد محتوا یکی است و یا زیر مجموعه ای از آن مقاله به حساب می آید را به صفحه کرنر استون لینک دهید. با این کار، گوگل از اهمیت این محتوا اطلاع پیدا می کند و به آن مقاله رتبه می دهد.

محتوای کرنر استون

از مهمترین ویژگی های ایجاد کرنر استون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش آگاهی و اطلاع از برند (brand awareness)
  • ایجاد اولین جایگاه دیده شدن در نتایج جستجو
  • افزایش ترافیک مرتبط با سایت
  • ساخت لینک های طبیعی
  • ایجاد اعتبار و اعتماد
  • و…

چرا محتوای کرنر استون مهم است؟

بازاریابی محتوا و سئو از مهمترین شاخه های پر رقابت در بیزینس می باشند و همچنین اعتبار دامنه هم از مهمترین جنبه های سئوبه حساب می آید. آیا می دانید، چرا بسیاری از بلاگرها توصیه می کنند که از محتواهای طولانی در وب سایت خود استفاده نمایید؟ علت اصلی آن، افزایش اعتبار و اعتماد و همچنین گرفتن رتبه در نتایج جستجو توسط گوگل است.

تمامی محتواها در پشت محتوای کرنر استون به منظور افزایش اعتبار، مخفی شده اند. همانطور که در بالا گفتیم، انتشار مقاله بنیاد محتوا باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل می شود. هدف اصلی گوگل از آپدیت های مکرر، شناسایی مقالات با کیفیت و البته طولانی تر است که فقط برای کاربر نوشته شده است نه برای گرفتن رتبه. این چنین مقالات مطمئنا دارای موضوعاتی هستند که کاربران به دنبال آن ها بوده و بسیار خاص نیز هستند.

در صورتی که مقاله طولانی بنویسید و از کلمات کلیدی زیاد استفاده نمایید، انتظار گرفتن رتبه نداشته باشید، چرا که الگوریتم پاندا با آپدیت هایی که داشته، اجازه گرفتن رتبه را از چنین مقالاتی گرفته است.

ساختار لینک دادن به مقاله بنیاد محتوا

مقالات کرنر استون، باید جایگاه والایی در سایت داشته باشند. چرا که افراد بتوانند به راحتی با کلیک کردن از صفحه اصلی سایت به صفحات کرنر استون، تغییر مکان دهند. همچنین دیگر نوشته های سایت که دارای موضوعات مشابه ای هستند، باید به صفحات کرنر استون لینک داده شود، بنابراین ایجاد صفحات بنیاد محتوا، یکی از مهمترین ساختارهای سایت و سئویی می باشد. با نوشتن مقالات بسیار و لینک دهی به مقالات cornerstone، امکان افزایش rank در گوگل بیشتر شده و شانس دیده شدن نیز چند برابر می شود.

ساختار لینک دادن به محتوای کرنر استون

به عنوان مثال:

به نقشه یک استان و یک شهر توجه کنید، ببینید که شهرهای کوچک و شهرهای بزرگ چطور با یکدیگر در ارتباط هستند. عموما شهرهای بزرگ دارای تعداد زیادی جاده هستند که شهرهای کوچک تر را به هم وصل می کند. شهرهای بزرگ به منزله مقالات کرنر استون هستند که دارای لینک هایی می باشند. شهرهای کوچک، همان مقالات دیگری هستند که موضوعات مختلفی دارند. همه این ها توسط جاده (لینک ها) به یکدیگر وصل می شوند.

تفاوت بین محتوای سنگ بنای اصلی (cornerstone) و محتوای منظم

به نظر شما، اگر محتوای طولانی و با کیفیت در گوگل دارای رتبه بهتری است، چرا با همه مقالات مانند مقالات سنگ بنایی رفتار نمی شود؟ خوب، پاسخ در نحوه خزیدن و ایندکس کردن گوگل توسط سایت شما نهفته شده است،

Google از نرم افزار معروف به نام web crawler برای خزیدن در سایت و لینک های موجود در آن استفاده می کند. این کراولر، هر پیوندی را که در هر صفحه وارد می کنید باز می کند و هر صفحه اضافی را که این پیوندها منجر می شود پردازش می کند. یک ساختار مناسب برای محتوای سنگ بنای زیر به شکل زیر است:

لینک سازی داخلیتصویر بالا، “ساختار پیوند داخلی” سایت را نشان می دهد. هر مقاله ای که در نمودار بالا مشاهده می کنید به مقاله کرنر استون متصل شده است. وقتی گوگل به خزش این سایت می پردازد، تمامی مقالاتی که به این مقاله سنگ بنا متصل شده اند هم مورد خزش قرار می گیرند و در نهایت نیز، این مقاله cornerstone بیش از مقالات دیگر توسط ربات های گوگل دیده می شود.

گوگل به هنگام جستجو در هر وب سایتی، سیگنال هایی را یادداشت می کند. اینها شامل کلمات کلیدی مورد استفاده در هر صفحه، میزان ارتباط محتوا با کلمات کلیدی که بیشتر استفاده می شود، به روز بودن اطلاعات و موارد دیگر است. هنگامی که گوگل،یک صفحه وب را ایندکس می کند آن را بر اساس کلمات کلیدی موجود در آن به ورودی های مختلف اضافه می کند. هرچه سایت شما با سیگنال های رتبه بندی گوگل سازگارتر باشد و هرچه اقتدار بیشتری در محتوای شما دیده شود، سایت شما را در رتبه بندی جستجو برای کلمات کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید، بالاتر می برد.

به نظر شما محتوای سنگ بنا چگونه کار می کند؟ شما منابع زیادی را صرف می کنید تا تعدادی از مقالاتی را که برای کمک به محتوای کرنر استون ایجاد کرده اید، را مورد خزش قرار دهید و آن ها را برای گوگل بهینه می کنید. لینک هایی که به مقاله سنگ بنا داده می شود، در گرفتن رتبه و بهینه کردن آن محتوا نیز کمک شایانی می کند.

مقالاتی که برای سنگ بنا ایجاد شده اند باید برای کلمات کلیدی اصلی که می خواهید سایت شما برای آنها رتبه بندی شود، بهینه شود. سپس Google این مقالات را در فهرست ورودی هایی که برای آن کلمات کلیدی در نظر گرفته است فهرست خواهد کرد. هرچه مقالات سنگ بنای شما معتبرتر از کل سایت شما باشد، رتبه شما بالاتر خواهد بود.

چطور یک محتوای کرنر استون ایجاد کنیم؟

هدف اصلی از محتوای سنگ بنای، ایجاد منبعی است که به طور قابل ملاحظه ای بهتر از هر چیز دیگری است که در حال حاضر در وب وجود دارد. این بدان معنی است که ایجاد یک صفحه کرنر استون، مستلزم تدبر و تدبیر است. برای ایجاد یک صفحه عالی ، این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1: انتخاب یک موضوع.

موضوعی که انتخاب می کنید باید با موضوع کلی وب سایت شما مرتبط باشد. اگر مدرس سئو و بهینه سازی سایت هستید قطعا شما یک صفحه برای تعمیر ماشین ایجاد نمی کنید. شاید این صفحه دارای ورودی هایی هم باشد و علاقه مندان مربوط به ماشین را به این صفحه وارد نماید. اما ترافیکی که در این صفحه ایجاد می شود، با ارزش نخواهد بود.

در عوض، شما ممکن است صفحه ای با عنوان “آموزش سئو و بهینه سازی سایت” ایجاد کنید که کاربران زیادی را به سمت این مقاله دعوت می کنید و ترافیکی که ایجاد می کنید، با ارزش خواهد بود.

آیا با متخصص یا کارشناس سئو آشنایی دارید؟ به نظر شما سئوکار کیست؟

مرحله 2: درباره کلمات کلیدی موثر تحقیق کنید.

بعد از انتخاب موضوع برای محتوای کرنر استون خود، باید به تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با موضوع بپردازید و رقبای خود را نیز آنالیز کنید. از ابزارهای گوناگونی برای بدست آوردن این کلمات می توانید استفاده کنید که البته ما مقاله جامعی درباره تحقیق کلمات کلیدی نوشته ایم که می توانید به آن مراجعه نمایید.

یادتان باشد برای مقاله ای که قصد نوشتن دارید، فقط استفاده از کلمات کلیدی درست نیست و باید از long-tail keywords و LSI آن کلمات کلیدی هم استفاده نمایید و مقالاتی را برای آن کلمات نیز ایجاد کنید.

مرحله 3: رقبای برتر را بررسی کنید.

شاید ابزار SEO، کلمات کلیدی مهم را به شما نشان دهد اما در صورتی که نخواسته باشید از ابزارها استفاده نمایید، به راحتی از کلمات کلیدی که خود گوگل ارائه می دهد، می توانید استفاده نمایید.

هر صفحه ای که در صفحه اول گوگل است را باز کنید و آن سایت را به صورت کلی آنالیز و بررسی کنید. باید ببینید که چرا این صفحه نسبت به دیگر صفحات سایت های رقیب، دارای رتبه بندی بهتری است و چه چیزی آن را خاص کرده است؟ آیا طراحی صفحه و کاربر پسند بودن در این صفحات رعایت شده است؟

هنگام بررسی هر صفحه، ذهن خود را باز نگه دارید. ممکن است چیز مفیدی را یاد بگیرید که می توانید به صفحه ای که ایجاد می کنید اضافه کنید. مطمئناً هرگز نباید کار شخص دیگری را دزدی ادبی کنید. این از نظر اخلاقی اشتباه است و می تواند به عنوان پنالتی به خاطر استفاده از محتوای تکراری از گوگل دریافت نمایید.

هنگامی که از شما می خواهند خودتان را به صورت کامل معرفی نمایید، شما چه پاسخی به آن ها می دهید؟ قطعا شما بهترین خصوصیات ذاتی خودتان را که دوست دارید دیگران در مورد آن بدانند، بیان می کنید. در بازاریابی و تبلیغات، محتوای کرنر استون بر اساس چنین سناریویی پیاده سازی می شود و بسیار دارای اهمیت می باشد. در واقع با مقالات بنیاد محتوا، به مردم درباره نوع کسب و کار خود و حتی سوالاتی که مردم در ذهن خود دارند، پاسخ می دهید.

محتوای کرنر استون، یک مفهوم جدید نیست. در واقع، یک استراتژی کلیدی است که گوگل توسط آن می تواند بهترین محتوا با بیشترین کلمات کلیدی را از بین محتواهای دیگر سایت تشخیص دهد. نوشتن محتوای کرنر استون (cornerstone content) یک راهی برای سایت های تازه تاسیس و نوپا است که بتوانند برای رشد رتبه خود و در سبقت گرفتن از رقبا موفق تر عمل نمایند. کرنر استون، بسیار مناسب برای وب سایت هایی است که تمایل زیادی به کسب رتبه در گوگل و برندینگ شدن دارند، می باشد. در این مقاله درباره موضوعاتی چون کرنر استون چیست؟ چرا مقاله بنیاد محتوا برای سئو دارای اهمیت است؟ ساختار لینک دادن به مقالات بنیادی چگونه است؟ و از همه مهمتر اینکه یک محتوای cornerstone، چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد؟ آیا با یواست می توان مقاله بنیاد محتوا را مشخص نمود؟ و… صحبت خواهیم کرد.

شاید این مقالات برای شما مفید باشد:

خدمات سئو

محتوای کرنر استون (cornerstone content) چیست؟

محتوای کرنر استون، مهمترین قسمت از یک برند یا یک وب سایت است که دارای ارزش بسیار می باشد. این نوع محتواها زیرساختی برای افزایش ترافیک و ورودی سایت و آگاهی از برند به حساب می آیند. منظور از این حرف این است که مقالات شاخص، منعکس کننده یک بیزینس، فراهم آوردن جایگاه اول، افزایش اعتبار و اعتماد به صنعت و همچنین افزایش impression (دیده شدن سایت در نتایج جستجو) و غیره است. مطالب بنیادی، می توانند در بالای قیف فروش قرار گیرند، اما نباید انتظار داشته باشید که تعداد زیادی از آن مقالات بازدید بسیار یا فروش زیاد داشته باشند.

محتوای کرنر استون یا مقالات بنیادی، می توانند مهمترین صفحات یک وب سایت مانند صفحه اصلی، درباره ما و یا صفحه تماس با ما را تشریح نمایند. در یک سایت بهتر است که سه تا 5 مقاله مهم در بین مقالات دیگر را که تمایل دارید کاربران آن ها را ببینند، به عنوان یک محتوای اصلی یا محتوای شاخص در نظر بگیرید. قبل از مشخص کردن مقاله بنیاد محتوا، باید به تحقیق کلمات کلیدی بپردازید و ببینید که تمایل دارید با چه کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل باشید. بعد از مشخص کردن کلمات هدف، حالا نوبت به نوشتن محتوای کرنر اشتون یا سنگ بنا می رسد. نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که ” به هیچ عنوان کلمات هدف را برای مقالات و پست های دیگر خود به کار نبرید”.

هنگامی که شروع به نوشتن مقالات مختلف می کنید، در صورت مرتبط بودن با مقالات بنیاد محتوا، حتما از لینک سازی داخلی استفاده نمایید. منظور از internal links این است که کلمه هدف مقاله را که با موضوع مقاله بنیاد محتوا یکی است و یا زیر مجموعه ای از آن مقاله به حساب می آید را به صفحه کرنر استون لینک دهید. با این کار، گوگل از اهمیت این محتوا اطلاع پیدا می کند و به آن مقاله رتبه می دهد.

محتوای کرنر استون

از مهمترین ویژگی های ایجاد کرنر استون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش آگاهی و اطلاع از برند (brand awareness)
  • ایجاد اولین جایگاه دیده شدن در نتایج جستجو
  • افزایش ترافیک مرتبط با سایت
  • ساخت لینک های طبیعی
  • ایجاد اعتبار و اعتماد
  • و…

چرا محتوای کرنر استون مهم است؟

بازاریابی محتوا و سئو از مهمترین شاخه های پر رقابت در بیزینس می باشند و همچنین اعتبار دامنه هم از مهمترین جنبه های سئوبه حساب می آید. آیا می دانید، چرا بسیاری از بلاگرها توصیه می کنند که از محتواهای طولانی در وب سایت خود استفاده نمایید؟ علت اصلی آن، افزایش اعتبار و اعتماد و همچنین گرفتن رتبه در نتایج جستجو توسط گوگل است.

تمامی محتواها در پشت محتوای کرنر استون به منظور افزایش اعتبار، مخفی شده اند. همانطور که در بالا گفتیم، انتشار مقاله بنیاد محتوا باعث بالا بردن رتبه سایت در گوگل می شود. هدف اصلی گوگل از آپدیت های مکرر، شناسایی مقالات با کیفیت و البته طولانی تر است که فقط برای کاربر نوشته شده است نه برای گرفتن رتبه. این چنین مقالات مطمئنا دارای موضوعاتی هستند که کاربران به دنبال آن ها بوده و بسیار خاص نیز هستند.

در صورتی که مقاله طولانی بنویسید و از کلمات کلیدی زیاد استفاده نمایید، انتظار گرفتن رتبه نداشته باشید، چرا که الگوریتم پاندا با آپدیت هایی که داشته، اجازه گرفتن رتبه را از چنین مقالاتی گرفته است.

ساختار لینک دادن به مقاله بنیاد محتوا

مقالات کرنر استون، باید جایگاه والایی در سایت داشته باشند. چرا که افراد بتوانند به راحتی با کلیک کردن از صفحه اصلی سایت به صفحات کرنر استون، تغییر مکان دهند. همچنین دیگر نوشته های سایت که دارای موضوعات مشابه ای هستند، باید به صفحات کرنر استون لینک داده شود، بنابراین ایجاد صفحات بنیاد محتوا، یکی از مهمترین ساختارهای سایت و سئویی می باشد. با نوشتن مقالات بسیار و لینک دهی به مقالات cornerstone، امکان افزایش rank در گوگل بیشتر شده و شانس دیده شدن نیز چند برابر می شود.

ساختار لینک دادن به محتوای کرنر استون

به عنوان مثال:

به نقشه یک استان و یک شهر توجه کنید، ببینید که شهرهای کوچک و شهرهای بزرگ چطور با یکدیگر در ارتباط هستند. عموما شهرهای بزرگ دارای تعداد زیادی جاده هستند که شهرهای کوچک تر را به هم وصل می کند. شهرهای بزرگ به منزله مقالات کرنر استون هستند که دارای لینک هایی می باشند. شهرهای کوچک، همان مقالات دیگری هستند که موضوعات مختلفی دارند. همه این ها توسط جاده (لینک ها) به یکدیگر وصل می شوند.

تفاوت بین محتوای سنگ بنای اصلی (cornerstone) و محتوای منظم

به نظر شما، اگر محتوای طولانی و با کیفیت در گوگل دارای رتبه بهتری است، چرا با همه مقالات مانند مقالات سنگ بنایی رفتار نمی شود؟ خوب، پاسخ در نحوه خزیدن و ایندکس کردن گوگل توسط سایت شما نهفته شده است،

Google از نرم افزار معروف به نام web crawler برای خزیدن در سایت و لینک های موجود در آن استفاده می کند. این کراولر، هر پیوندی را که در هر صفحه وارد می کنید باز می کند و هر صفحه اضافی را که این پیوندها منجر می شود پردازش می کند. یک ساختار مناسب برای محتوای سنگ بنای زیر به شکل زیر است:

لینک سازی داخلیتصویر بالا، “ساختار پیوند داخلی” سایت را نشان می دهد. هر مقاله ای که در نمودار بالا مشاهده می کنید به مقاله کرنر استون متصل شده است. وقتی گوگل به خزش این سایت می پردازد، تمامی مقالاتی که به این مقاله سنگ بنا متصل شده اند هم مورد خزش قرار می گیرند و در نهایت نیز، این مقاله cornerstone بیش از مقالات دیگر توسط ربات های گوگل دیده می شود.

گوگل به هنگام جستجو در هر وب سایتی، سیگنال هایی را یادداشت می کند. اینها شامل کلمات کلیدی مورد استفاده در هر صفحه، میزان ارتباط محتوا با کلمات کلیدی که بیشتر استفاده می شود، به روز بودن اطلاعات و موارد دیگر است. هنگامی که گوگل،یک صفحه وب را ایندکس می کند آن را بر اساس کلمات کلیدی موجود در آن به ورودی های مختلف اضافه می کند. هرچه سایت شما با سیگنال های رتبه بندی گوگل سازگارتر باشد و هرچه اقتدار بیشتری در محتوای شما دیده شود، سایت شما را در رتبه بندی جستجو برای کلمات کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید، بالاتر می برد.

به نظر شما محتوای سنگ بنا چگونه کار می کند؟ شما منابع زیادی را صرف می کنید تا تعدادی از مقالاتی را که برای کمک به محتوای کرنر استون ایجاد کرده اید، را مورد خزش قرار دهید و آن ها را برای گوگل بهینه می کنید. لینک هایی که به مقاله سنگ بنا داده می شود، در گرفتن رتبه و بهینه کردن آن محتوا نیز کمک شایانی می کند.

مقالاتی که برای سنگ بنا ایجاد شده اند باید برای کلمات کلیدی اصلی که می خواهید سایت شما برای آنها رتبه بندی شود، بهینه شود. سپس Google این مقالات را در فهرست ورودی هایی که برای آن کلمات کلیدی در نظر گرفته است فهرست خواهد کرد. هرچه مقالات سنگ بنای شما معتبرتر از کل سایت شما باشد، رتبه شما بالاتر خواهد بود.

چطور یک محتوای کرنر استون ایجاد کنیم؟

هدف اصلی از محتوای سنگ بنای، ایجاد منبعی است که به طور قابل ملاحظه ای بهتر از هر چیز دیگری است که در حال حاضر در وب وجود دارد. این بدان معنی است که ایجاد یک صفحه کرنر استون، مستلزم تدبر و تدبیر است. برای ایجاد یک صفحه عالی ، این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1: انتخاب یک موضوع.

موضوعی که انتخاب می کنید باید با موضوع کلی وب سایت شما مرتبط باشد. اگر مدرس سئو و بهینه سازی سایت هستید قطعا شما یک صفحه برای تعمیر ماشین ایجاد نمی کنید. شاید این صفحه دارای ورودی هایی هم باشد و علاقه مندان مربوط به ماشین را به این صفحه وارد نماید. اما ترافیکی که در این صفحه ایجاد می شود، با ارزش نخواهد بود.

در عوض، شما ممکن است صفحه ای با عنوان “آموزش سئو و بهینه سازی سایت” ایجاد کنید که کاربران زیادی را به سمت این مقاله دعوت می کنید و ترافیکی که ایجاد می کنید، با ارزش خواهد بود.

آیا با متخصص یا کارشناس سئو آشنایی دارید؟ به نظر شما سئوکار کیست؟

مرحله 2: درباره کلمات کلیدی موثر تحقیق کنید.

بعد از انتخاب موضوع برای محتوای کرنر استون خود، باید به تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با موضوع بپردازید و رقبای خود را نیز آنالیز کنید. از ابزارهای گوناگونی برای بدست آوردن این کلمات می توانید استفاده کنید که البته ما مقاله جامعی درباره تحقیق کلمات کلیدی نوشته ایم که می توانید به آن مراجعه نمایید.

یادتان باشد برای مقاله ای که قصد نوشتن دارید، فقط استفاده از کلمات کلیدی درست نیست و باید از long-tail keywords و LSI آن کلمات کلیدی هم استفاده نمایید و مقالاتی را برای آن کلمات نیز ایجاد کنید.

مرحله 3: رقبای برتر را بررسی کنید.

شاید ابزار SEO، کلمات کلیدی مهم را به شما نشان دهد اما در صورتی که نخواسته باشید از ابزارها استفاده نمایید، به راحتی از کلمات کلیدی که خود گوگل ارائه می دهد، می توانید استفاده نمایید.

هر صفحه ای که در صفحه اول گوگل است را باز کنید و آن سایت را به صورت کلی آنالیز و بررسی کنید. باید ببینید که چرا این صفحه نسبت به دیگر صفحات سایت های رقیب، دارای رتبه بندی بهتری است و چه چیزی آن را خاص کرده است؟ آیا طراحی صفحه و کاربر پسند بودن در این صفحات رعایت شده است؟

هنگام بررسی هر صفحه، ذهن خود را باز نگه دارید. ممکن است چیز مفیدی را یاد بگیرید که می توانید به صفحه ای که ایجاد می کنید اضافه کنید. مطمئناً هرگز نباید کار شخص دیگری را دزدی ادبی کنید. این از نظر اخلاقی اشتباه است و می تواند به عنوان پنالتی به خاطر استفاده از محتوای تکراری از گوگل دریافت نمایید.

تظرات ارسال شده